środa, 31 grudnia 2014

Szczęśliwego Nowego Roku!!!

W 2015 roku Draco będzie Cię śledzić na każdym kroku.
Blaise zająca wyczaruje i zniknie, zanim zdążysz powiedzieć: Dziękuję!
Ginny z Harrym ucałują, a Ron rzuci marakują.
Herm Malfoy'a spoliczkuje i nie przeprosi, bo jej ta zasada nie obowiązuje.
Severka będzie latać na miotle pod sufitem i nakarmi Krzywołapa żytem!

Wszystkiego najlepszego w nowym roku 2015!!!

A teraz Was pomęczę... hihihihi...
Jestem zawiedziona :-(
Tyle Was tu wchodzi. Tyle Was mój blog czyta.
I nikt oprócz czterech osób nie zostawi po sobie śladu w postaci komentarza?
To smutne...
Nie żebym Wam wyrzuty robiła czy coś, ale przecież nawet ci co nie mają konta na Google mogą pisać z animowego i nic się nie stanie! Głowa Wam nie wybuchnie! Serio!
Mam nadzieję, że teraz będzie więcej komentarzyków pod rozdziałami. Weźcie sobie moją prośbę do serduszek... Proooszę...

Ściskam:
Marcelina

3 komentarze:

  1. Śledzący mnie Draco i Ron rzucający marakują? Mam się bać? :D

    A teraz na poważnie: również życzę szczęśliwego nowego roku! I jak zawsze weny! :)
    ~Markalka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bój się jak są w pojedynkę, Jak płączą siły i Draco cię unieruchomi, a Ron wetrze w twarz marakuję to możesz zacząć się bać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziena tylko ha ha u mnie juz minal 2015

    OdpowiedzUsuń